lørdag den 10. november 2012

Mortensaften ;-)

Ligger her på KH og venter på at blive frigivet efter dagens iv coctail!
Det er tydelig weekend, stemningen er helt anderledes, ikke så stærkt, de er meget færre på arbejde, her er mere frit.
Medpatienten har haft besøg af sin mand  + to voksne sønner, og de spørger hende om det samme hele tiden, --- jeg tog en siesta under iv infusionen, mens deres stemmer gled længere bort!
Jeg har lige fået en bog om Centrerende bøn, beskrevet af Cisterciensermunken Thomas Keaton. Der er noget virkelig fascinerende over den metode, den er blid og med hjertet som centrum, ---- bliver inspireret! Den er skrevet af Cynthia Bourgeault og hedder Det vågne hjerte!
***
Åh det tager lang tid i dag, jeg venter på stuegangen, ---- men vil gerne afsted snart ---- hjem til Mols og Mortensanden!
Imens ligger jeg og kigger på billedet af den lille klovn på væggen, som har overvåget hele indlæggelsen og dette efterfølgende! Han ved en del, han er i familie med narren og har del i hans visdom ! ----- og somme tider smiler han til mig!
***

Ingen kommentarer: