onsdag den 14. november 2012

FRI :-)

Så blev jeg udskrevet, pyh, endelig, fik sidste iv behandling i formiddags på KH, og omsider var de hvide blodcelle steget, så at mit immunforsvar er ved at køre sig selv i stilling! Aaahhhh, og jeg fik fjernet den venflon (nål i armen til iv injektion), som jeg nu har haft i i en uge. En lille ting, men ih hvor er det skønt at være fri for fremmedlegemer i kroppen! ---------

FRI, det er den følelse der jubler igennem, og tanken om at næste kemo er om en uge, der får jeg så hevet tæppet væk under mig igen, MEN indtil da, en hel god uge med at have det godt, ------ det skal bare leves intenst, nydes, inddrikkes som den ædleste champagne!

Mis kommer her og hopper op og lægger sig ovenpå musen, OK, det er måske nok en kats natur, meeeen, den er før kommet til at slette noget jeg lige havde formuleret og skrevet, såe der er ikke bare carte blance for den!

Lennart bliver 60 på fredag, og vil på det bestemteste IKKE fejres (jeg truede ham med et surprise party), faktisk havde han tænkt sig at stikke af helt til staterne eller Canada, hvor han tidligere har nogle rigtig gode syrede minder, ------ men da hans ledsager grundet midlertidig sygdom ikke lige kan rejse så langt er det blevet til et hotelophold på Comwell Kellers Park i Vejle med wellness og god mad, ------ og ih hvor skal det nydes !!!!

Og så vil jeg sige at det at arbejde med Centering Prayer mærkes rigtig rigtig godt, ------ det er en kristen tilgang, som jeg føler som et nærmest nødvendigt supplement til det buddhistiske, da det har så meget fokus på hjertet, ---- og også at det inkluderer lidelsen, ------ som jeg ellers altid har prøvet at skubbe væk --------
Prøv feks at google Cynthia Bourgeault!

Ingen kommentarer: