tirsdag den 6. november 2012

Feber :-(

Sov det meste af dagen i går, og da jeg omsider tog min temp var den 40.3 -----aftalte at se det an til i dag, og da temp til morgen var 39.5 så skulle jeg ind,  ------ så her ligger jeg så, for en kort bemærkning formoder jeg, på KH igen! Det værste er at jeg lige skal til ultralyd i morgen, mhp om der skulle være væske igen, som evt skal tømmes ud, waahh det er det jeg er så bange for:'( 
Ellers skulle jeg have været i filmklub i aften og se en rigtig weired film, ------
Nå, men jeg tror bare jeg sover videre nu!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kæreste Else.
God morgen og velkommen til en ny dag.Jeg håber og ønsker at de gode feer, hvor du er,får styr på den feber og hurtigt får manet den i jorden, så du igen får det godt.
Jeg tror, du får den bedste hjælp, især når du har din backinggruppe bag dig.
Stor og kærlig hilsen fra os alle her i Malmø.
Niels,Stine,Gry og det "gamle skrog"!