fredag den 9. november 2012

Blod

Jeg havde jo forestillet mig at de to blodportioner var fra en ung spændstig cykelrytter og så en havfrue, ------- og tænkte at jeg ville møde dem i drømme, ------ men der var fyldt af knust glas og konflikter og kamp så det battede i en energi som man godt kunne flyve på, men det føltes ikke godt, så det holdt jeg op med. En lille Gaia gjorde de kæmpende opmærksom på hvad de var i gang med, og fordi hun var dødelig virkede det, og kampene mildnedes!

***

Så øh, blod eller ej, ---- men det var nødvendigt med en meget lav Hgb!
Nu kører jeg pendulfart derind til iv injektion med Rosephalin hver dag, --- samt frokost!
Ved en gangtest i dag synes jeg nok det har hjulpet noget, en bedring, men alt er ikke helt løst :-(
En god middagslur! Og noget arbejder nede i det ubevidste, det er en klar fornemmelse, og i sagens natur kender jeg ikke indholdet endnu!

***

Og i morgen er det Mortensaften, og det skal fejres med en rapand og grønne syltede tomater fra egen avl! Og nu skal der ses en dvd, Maskinisten!

***

Ingen kommentarer: