onsdag den 21. november 2012

Dagen før ny rubineleksir!

Igen valgsituation, ----- skal jeg bede om at få Neulasta, et middel til 10.000 kr som kan sørge for at immunforsvaret ikke går så meget i bund der et par uger efter kemoen? Det har også bivirkninger, kvalme som jeg hidtil har undgået, og i sjældne tilfælde grimme bivirkninger med lunger og milt! Eller skal jeg prøve at klare det med hvidløg, det at jeg nu 2 gange har fået alvorlige infektioner mens immunforsvaret har været i bund?

Det vil være rigtig ærgerligt at spilde den ellers gode tid med feber og infektioner, hm, jeg må rådføre mig ved lægesamtalen i morgen inden kemoen. Jeg skal på kursus sidst på måneden på Lovns, så der vil jeg også gerne være frisk!

Ellers er jeg omgivet af så dejlige og skønne mennesker, store og små, og føler taknemlighed, en rar følelse at have, --- og også megen glæde over at kroppen fungerer så godt som den gør, så jeg både er begyndt at løbetræne og cykle og overvejer om jeg alligevel skal melde mig ind i vinterbadeklubben!

Ingen kommentarer: