onsdag den 31. oktober 2012

Nytårsdrøm

Drømte det var nytår og at jeg havde lavet en masse stegte duer til nogle tulkuer og andre! En masse velvilje bølgede mod mig, og jeg skulle lige vænne mig til at tage imod det. Bor forskellige steder.

I dag skal jeg ind og have 4. Rubin-eleksir kl. 13. Var til blodprøver i går. Jeg mødte en fra Knebel, hvis kone er indlagt med lungekræft. Jeg besøgte hende, vi blev syge næsten samtidig, og hun har det ikke særlig godt nu. Vi aftalte at mødes på havnen i KnebelBro næste gang vi skal ses! Hun er klar i øjnene og bander som hun plejer!

Det er søndenvind i dag, vimplen vajer! Og jeg står op nu efter en lidt mærkelig nat, med drømme og en følelse af neutralitet i sindet, af en art jeg ikke kender så godt!

Godmorgen!

1 kommentar:

Else Mathilte Rydahl sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.