onsdag den 24. oktober 2012

At samle trådene

Midnat nu!
I morgen kl 11 sidder jeg inde i kemo-barakken og skal have svar på CT-scanningen, sammen med min backing group, og det er efter planen selveste chefen vi skal tale med. Har kemoen virket efter planen eller ikke? Og udfra det skal der planlægges videre frem!

***

Så er der behovet for space, ---- og foruden det kan jeg ikke udvide mig og mærke mig selv tilstrækkeligt til at heale ind på de grundlæggende problematikker, --- så det skal have mere plads---

***

Og så er der jo alle de hjertekontakter som jeg har med så mange mennesker på forskellige niveauer, og allesammen har de værdi og giver følelsen af samhørighed, ---- og det føles som den anden side eller som det komplementære til mit alene-space----

***

Så med disse komplementariteter vil jeg lægge mig til at sove, ----- ind i morgendagen, hvor jeg har set på dmi at der omsider kommer sol :-)

***

Ingen kommentarer: