torsdag den 4. oktober 2012

Indlagt igen!

Hm ligger så her igen på D2 og venter på at komme til ultralyd, og HVIS det så der viser sig at der er væske, så får jeg altså lagt dræn igen, ------ og det er jo lige det at jeg havde så dårlig erfaring med sidst, da det dræn altså skulle fjernes, hvor det pisblødte en liter----- Men da den bivirkning er SÅ sjælden, så har jeg statistisk set taget min del!
Jeg har den gule førertrøje på i dag, og har anmodet om kopi at svar på second opinion, som ER kommet (hvornår?)
Hvor konklusionen er at der ikke for tiden kan tilbydes operativ fjernelse af lymfeknuderne!
Jeg havde da forventet straks at blive orienteret når svaret kom! Desværre støtter det bare ALT hvad jeg har skrevet i går ang min mistillid til systemet :-(

Lennart kørte mig herind, og da han trådte ud herfra så han en flot regnbue!

1 kommentar:

Maude sagde ...

Det er godt, at du har den gule trøje på, jeg forstår det, som at du er i førerfeltet.
Og alligevel, nu hvor jeg for en timestid siden kom hjem fra vinsmagning i Club 38, blev jeg alligevel bekymret for dig, da du skrev, at du igen var indlagt.

Jeg tager dig som sædvanlig med i min aftenbøn og sender mange,mange kærlige tanker til dig,at du må få en god nat med bedring.Knus fra Mut