onsdag den 3. oktober 2012

Rubin-eleksir i dag, formentlig !

DEr var blide lyserøde skyer oppe omkring stendyssen, det er lidt diset, der er meget blidhed i luften, ------ og jeg har næsten ikke feber, ---- og hvis blodprøverne fra i går er pæne, så kører vi på med fuld dosis!
Har drømt om resourser i de nære cirkler, og at deres veje er sande, både en mandlig og en kvindelig vej!
Alting er ligesom indstillet, og kemoen bliver vel ved ½1-1 tiden, den rubinrøde væske som løber ind direkte i en åre!

Jeg drømte også om en helt ny Bob Dylan sang, som er udgivet for nylig, ellers er jeg ikke speciel dedikeret fan af Dylan, men dennher går bare rent ind, den er ny, og virker på mig også tidløs, hør her:
http://youtu.be/vANZ-GGaOC0

1 kommentar:

Ellgard Krabbe sagde ...

Kæreste Else.
Må absolut give mig til kende og skrive til dig. Håber inderligt at du er i stand til at modtage din kemo-behandling i dag. Jeg har fulgt med på din blog fra første færd, efter at have været sammen med Anne og fået fortalt,hvordan din situation var/er. Det har været meget givende at følge med på din blog, inspirerende, og fantastisk at høre om alle dine tanker, drømme og overvejelser fra de vågne nætter og tidlige morgenen, det vil jeg gerne sige dig tak for Og tak for alle de dejlige billeder du sender, både fra nattehimlen, stendyssen og din søde kat.
Jeg er selv tidl. brystkræftpatient for 7 år siden, og har såmænd også været på mammacentret i dag med min gamle mor, som så heldigvis har fået det i en meget høj alder. Hun bliver 90i december.
Jeg tænker meget på dig, hver eneste dag, og føler meget stærkt for dig og med dig.
Jeg håber du vil være i stand til at følge kurset på Vækscentret, jeg ved at du brænder for det.
Har lige læst bogen: Livets dilemmaer af Bo Jacobsen, og vil gå videre med nogle bøger han anbefaler. Skal deltage på et Mindfullnes kursus i weekenden med en underviser fra Silkeborg, og det glæder jeg mig meget til. Synes det passer godt til mit liv nu og sammen med det yoga jeg dyrker. Arbejder hele tiden på at mit liv skal blive bedre og mere fredfyldt.
Jeg sender dig de allerkærligste tanker og ønsker om, at alt vedrørende dit helbred vil gå i den rigtige retning.
Knus fra Ellgard.