søndag den 23. december 2012

Verden gik ikke under :-)

Så vi får julen med og måske med sne!
Besøgte min lillesøster i Dronningmølle, og det var så så skønt at være i det område igen, hvor jeg har boet i flere perioder af mit liv, så kendt og med så mange frodige oplevelser. Og så godt at være sammen med hende i den kendte varme og tllidsfulde kontakt!

***

Hvordan finder jeg den kompetente rådgiver jeg har behov for, som kan guide mig i helbredelsesprocessen, som har indsigt i det generelle og det specielle hvad angår recidiv af brystkræft kombineret med vena cava superior syndrom? En rådgiver som har kendskab til gængs kræftbehandling og de nyeste tiltag og som kan kombinere dette kreativt!? Jeg leder og håber meget at jeg kommer i kontakt med sådanne personer!
Jeg søger moderne videnskabelig tilgang med åbenhed overfor alternative tanker!

***

Ja, så gik turen lige atter engang ned i Lyngby Storcenter for et supplement til de ellers i går købte sidste julegaver! Årh ja, de småbørn skal jo mærke at det er "jul jul jul jul jul jul, de skal også mærke det er jul!"

***

Og nu ----- i familiens skød med James Bond på skærmen med whisky på bordet -----

Ingen kommentarer: