fredag den 21. december 2012

Juleforberedelser :-D

Storkøbenhavn, her ved Lyngby, her er vi nu og er indkvarteret i min ene brors kælder! Katten er med for den er syg og på medicin, så Lennart syntes det var bedst, ---- så vi holder den lidt på afstand af alle katteallergikerne!
Jeg sidder her i køkkenet og drikker portvin og spiser nyristede popkorn som bliver serveret for mig af de to kokkererende mænd, ----- og skriver her på bloggen på mobilen!
Jeg har haft et meget dejligt møde med en vidunderlig hjertekvinde, som nærer min sjæl og får glæden frem! Åh de virkelige dybe kontakter, der hvor alt, også det kontroversielle og forkerte kan siges, hvor alt kan rummes, det er der hvor englene danser og hvor de gode grin opløftes, ---- så vederkvægende, --- og jeg er sikker på at det er godt for den globale fremtid!

***

Efter en tur ind til byen tog Lennart og jeg en runde i Lyngby Storcenter og fik købt de sidste julegaver ( vi giver ikke julegaver i år) ----og nu er det så forberedelser til aftensmaden der er gang i, mens barnet i huset ser DisneyShow og nedsvælger popkorn i massevis!

***

Det er jo i dag jorden skulle gå under, årets korteste dag, og det er min mindste lillesøsters fødselsdag, -----
Så det er en helt helt særlig dag i dag!
En dejlig dag!

***

Ingen kommentarer: