lørdag den 15. december 2012

Lørdag --- og det tør!

En pause som om jeg var rask, ---- og den varer helt til lige efter nytår :-)
Faktisk er der mange små lyspunktet lige nu, feks at jeg var til et møde med lægeforeningens økonomirådgiver i går (den slags møder kan man få) og at han for det første roste mig for min forberedelse til mødet, --- selv om jeg fortalte ham, at det begynder at flimre for mine øjne, når jeg skal se på den slags opstillinger, ---- og at han efter gennemgangen sagde, at det jo så godt ud, og at "jeg skal se at bruge nogle flere penge"----
og det bliver så ikke på julegaver, eftersom familien har besluttet at afskaffe disse, ----- meeeen de der små og mellemstore børn, de er undtagelser, så der skal opfyldes ønsker!

***

Jeg drømte om øjenkontakt med min lærer i nat, intens, og det gør, at jeg mærker taknemlighed i hjertet i dag og en boblende glæde, som champagnebobler ----- jeg drikker ellers ikke alkohol for tiden, stort set ikke ihvertfald, har ikke rigtig lyst, ---- og det er jo ærgerligt eftersom jeg har fået foræret de mest sublime vine!!
Glæden healer kroppen, sådan føles det, og i dag har jeg ingen faste planer eller aftaler, så jeg vil nu gå ud og afprøve de nye pigsko, som jeg købte i går nede på isen i strandkanten på min endomondo træningstur mens det er rigtig lyst :-)

***

Og her Endomondo, rent pjank men ret sjovt legetøj!

<iframe src="http://www.endomondo.com/embed/workouts?w=ntthrVzgtuk&width=580&height=600&width=950&height=600" width="950" height="600" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

***

1 kommentar:

Mialou sagde ...

:-) vi afskaffer ikke julegaverne! Og vi har jo helt til den 29. til at shoppe igennem :D