søndag den 9. december 2012

Sneet inde

Her i snestormen med østenvind fyger grusvejen op til huset let til, sådan også nu i dag! Det er jo flot og lyser op, og vi tog en tur på ski udover markerne. Sneen var lidt tung, så der var ikke meget fart på ned ad bakkerne, ---- og det var egentligt lidt rart :-)
Det er virkelig en træningstur, pyh, under normale omstændigheder ville jeg også blive forpustet op ad bakkerne, --- så nu, der er det virkelig nemt at få pulsen op!
Jeg drømte i nat så intenst om først en dejlig kvinde som jeg havde så dejlig kontakt med, og bagefter om en dejlig mand, så jeg vågnede med en glæde i hjertet!
Jeg går og healer både i det ydre og ind i de indre billeder, ----- bruger først at grounde ved at fokusere på Hara, både med vejrtrækning oppefra essenspunktet over hovedet, som jeg har lært det hos Bob, --- og med vejrtrækning ned gennem hø ben og op gennem venstre. Bagefter indånding fra essens til hjertet og udånding gennem arme og hænder i et par minutter, ---- så er der klart energimæssigt----
Sidder her og hører vindens susen derude, jeg lukkede lige hoveddøren op før for lige at trække en mundfuld frisk luft, men fik hurtigt lukket igen, det sneede kraftigt ind!

Ingen kommentarer: