tirsdag den 19. marts 2013

Status

Så sidder jeg herinde på radiologisk afd. KH og har lige fået lavet CT-scanning med kontrast. Jeg sidder nu bare her i det lille velfyldte venteværelse med en venflon i armen og venter på af få den ud. For en sikkerheds skyld lader de folk sidde en halv time inden de slippes ud i det vilde liv udenfor da der kan være risiko for anafylaktisk shock, hvis man nu har udviklet overfølsomhed overfor kontraststoffet! Al den radioaktivitet!

***


Dejligt at have det overstået, og det gik faktisk mere "smooth and easy" end det plejer, og jeg følte mig bedre tilpas og mere rask, og brugte den diaphragmale vejrtrækning mere, dér hvor man i processen skal holde vejret inde ----- mens der scannes!

***
Og ja, jeg bliver nødt til at tage en rød uafvaskelig spritpen med næste gang for at rette i stavningen på dette skilt, som jeg nu har set på lidt for mange gange derinde på radiologisk på patienttoilettet!
Altså SKYLD UD! :-C
 
***

Ingen kommentarer: