søndag den 31. marts 2013

Sol, sommertid og smeltet sne og scanningsbeskrivelse!

 
Kunstudstillingen "Langt ude" på Strandgården på Helgenæs, --- så skøn en stemning, mennesker med vågne øjne!
 
***
 
Jeg fik tilsendt scanningsbeskrivelsen i går, og den var kortfattet og præcis, stort set uændret fra december, dog med mindre væskeansamling i hø lunge. Og der er stadig kun én lymfeknude af uændret størrelse bag brystbenet, som min praktiserende læge stiller spørgsmålstegn ved overhovedet relaterer til kræften! Man kunne jo pille den ud og se efter!
Så konklusionen er, at der er stabilitet og at det kører fint på den anti-østrogene behandling! Jeg tror på at kropsterapien er en væsentlig årsag til bedringen. MEN forpustetheden er der stadig, og jeg vil så gerne videre med det, jeg kan ikke træne mere end jeg gør, det går godt og jeg er diciplineret på en timestid om dagen og det er rart!
 
***
 
Der er samtale med min kontaktlæge på onsdag, ret vigtigt! Og vi begynder kræftkurset onsdag eftermiddag med en lille gruppe som et pilotprojekt over 3 gange, ---- det glæder jeg mig meget til!
 
***
 
Og ih hvor jeg nyder at læse bøger. Jeg har lige læst Jan Guillou´s "Dandy" og er nu igang med Lene Kaaberbøls krimi "Kadaverdoktoren", jeg sidder i sofaen foran brændeovnen og summer!
 
***
 
 
 

Ingen kommentarer: