tirsdag den 26. marts 2013

Mols bjerge i tindrende solskin!

Foråret ER kommet, det er 6 plusgrader! Og påske, ---- det er godt for hele befolkningen med sol og varme, ih hvor vi trænger til det! Jeg løb lige en tur i bjergene:
Endomondo Løbe Workout: was out løbe 12.95 km in 1t:48m:03s using Endomondo.
***
Kirstine og jeg er ved at planlægge en temadag om kræft som efter planen bliver til september under FOF i Ebeltoft. Vi er ved at have oplægget på plads, --- når det foreligger sætter jeg det på her!
***
Ellers har jeg lige påsken i fred inden statussamtale d. 3. med min kontaktlæge med opsummering af de undersøgelser jeg fik lavet i sidste uge, men støtte af backinggruppen! Jeg kunne godt forestille mig at han tilbyder mere kemoterapi nu da mit hjerte ser ud til at være uskadt, --- hvilket jeg slet ikke har lyst til, --- så jeg må se at hente gode helbredende energier ind, så det ikke bliver aktuelt!
I den forbindelse har jeg fået healing i går af Kristian Dam, som har skrevet en bog om spiritualitet "Min vej mod lyset", ---- hvor jeg kom i kontakt med lysende healingsenergier!
Og jeg laver flere gange dagligt healingsmeditationer og visualiseringer. Jeg gør hvad jeg kan, og jeg står da også med ryggen op mod muren :-(
***

Ingen kommentarer: