lørdag den 2. februar 2013

Sollys og brystkræft

Og himlen er i dag bare blå og åben ------

Solnedgangslys, der hvor det bliver gyldent

Skygger af mig selv!


                                                                                                                     
Lyset i stuen lige inden det forsvinder
 
 
Sidder nu her i dagens svindende lys, og har lige fået at vide at også min mor har fået brystkræft!
 
Det er da for meget, både mig, min søster og nu min mor! Og ingen har haft det så langt ude og tilbage i familien som vi kan se, nogensinde! Hvad er der på færde? Nu får hun lavet en gentest, så vi kan se om der er et arveligt moment i det alligevel, ---- det har jo betydning for de næste generationer af kvinder i familien!
Det er ligesom ikke bare individuelt nu, men tangerer henimod det kollektive! 
Er det ikke sådan lige at sætte trumf på fra Vorherres side, hvad er det vi skal forstå? Herregud da en 86-årig kvinde, lad hende dog være Gud, hvorfor, har hun ikke haft nok i alle sine øvrige sygdomme?
 
***
 
Jeg overvejer at tage en lille tur til Sydspanien, ----- en veninde bor dernede for 2 mdr nu, og er nabo til en meget speciel healer, Kristian Dam, jeg har lige læst hans bog "Min vej mod lyset"!
 
***
 
Og så til en meditationsøvelseøvelse, som jeg har meget glæde af at lave for tiden, som giver en ro og en stilhed indeni, en Bob-øvelse som er revitaliserende:
 
Træk Guld (attraction & protection) nedover og omkring hele kroppen fra Essenspunktet ovenover hovedet, derefter Rose-pink (giving & sharing) og tilsidst Lyseblåt (forgiving & freedom), ------- sid i det ca 10 min og bare vær, derefter træk LYS fra under fødderne op omkring eller igennem kroppen op til Essenspunktet og slut der.
 
Man kan også nøjes med at bruge én af farverne ad gangen, alt efter lyst!
 
***
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer: