tirsdag den 12. februar 2013

Solglitren

Jeg gik ud over de frosne marker, og der var solglitren i snefnuggene. Jeg bliver stadig forpustet når jeg bestiger bakketoppene, men jeg gør det, og udsigten derfra er skøn!

***

Siden jeg har formuleret at jeg vil blive helt rask mærker jeg en klar målrettethed og en ro, og en følelse af rigtighed! Og beslutningen går ind i temaet fra en drøm for længe siden om PadmaSambhava, hvor jeg dedikerede mig til hans mission og hvor han pegede på en konkret lærer jeg skulle følge. Det er fuldstændig den samme følelse, jeg har bare ikke forstået det før!

***

Min praktiserende læge, som jeg var hos i går, gjorde mig klart hvor tæt jeg havde været på at dø dér da jeg var indlagt i august måned og havde cava superior syndrom! Der sker nogle erkendelser nu her for tiden, noget falder mere på plads og viser et klarere billede.
Hun sagde også at den ene af de to lymfeknuder bag brystbenet som er uforandret gennem forløbet nok slet ikke har med kræften at gøre, men kan være forstørret af anden årsag og kan jo have været det i årtier, og dermed være fuldstændig fredelig i kræftsammenhæng :-)
Jeg bliver altid så følelsemæssigt berørt når jeg er hos hende, på grund af hendes praktiske omsorg, menneskelighed og professionalisme! Taknemligheden lister sig ind på mig igen!

***

Ingen kommentarer: