torsdag den 7. februar 2013

Stranden


Billeder fra
stranden lige hernede, hvor den daglige løbe-
gåtur træner min kondi!

Jeg havde besøg af min mor, hun er ikke specielt bekymret for sin brystkræft, det er mere hendes almentilstand der ikke er så god. Hun går dårligt og har svært ved at komme ind og ud af biler, men der var en ro og hygge ved at hun var her, og katten nød at blive aet og talt til, ---- hun har belivet det lille dyr på de par dage, så den nu atter tér sig som den killing den jo er!
 
***
 
De sidste par dage har jeg været i en glad, fredfyldt stemning, en ro, som er så dejlig ----- den bliver ved og mærkes i baggrunde uanset hvad jeg foretager mig, ---- det er underfuldt!
Jeg får jo healing fra Spanien af Kristian Dam, ---- og der er ikke specielt andet, der lige er ændret i disse dage, altså i ren positiv retning, ---- min mor har været her, ja, men hendes kræft er jo ikke specielt et positivt tiltag!
Så jeg må nok sige at det tyder på at fjernhealingen virker!
 
***
 
Ang. kommentarer, så er alle mere end velkomne til at skrive her, ---- på et tidspunkt var der ret mange spam-kommentarer, så jeg lukkede derfor for de anonyme, men har man en gmail er der bare frit slag! Og tak for alle de mange mails mv jeg får, og forslag, bla fra Marianne ang hjertehealing! Jeg er taknemlig for det hele!
 
***
 
 
 
 

Ingen kommentarer: