onsdag den 20. november 2013

Scanning i morgen, altså onsdag, det er bare over midnat nu ------

Jeg er faktisk lidt mere forpustet end jeg har været, og det stikker lidt i hø. lunge. Jeg får kinesiske urter, men kan ikke mærke nogen effekt (endnu).
Jeg læser en bog, som min søster også har anbefalet, --- det er der faktisk flere der har, men hun stak mig den i hånden. Forfatteren hedder Anita Moorjani og bogen hedder "At dø for at leve".

http://anitamoorjani.com/

den kan virkelig anbefales!
Og så stikker jeg lige ind på KH i morgen og får lavet den scanning!

Og så må jeg se at komme i seng her efter valget, hvor resultatet ser rigtig fint ud her i Syddjurs!

1 kommentar:

Maude sagde ...

Hej Else.
Jeg har set at du er til scanning i dag. Mon det kan give en forklaring på din forpustethed?
Jeg kommer til Viborg i morgen , torsdag, kl. 17:00
ved busterminalen. Mon vi ses en af dagene.
Dette er et forsøg på at skrive på bloggen efter det mislykkede forsøg den anden dag.
Kærlig hilsen
Mut
Kirsten Rydahl.