mandag den 24. oktober 2016

Så er det hverdag igen, og solen har skinnet i dag!

Desværre er jeg stadig totalt træt, på trods af at jeg nu i 5 dage har taget 25 mg prednisolon, hvilket jo ellers skulle speede en noget op, ------- men det mærker jeg så desværre ikke noget til!

***

Jeg har ellers haft besøg af en oplyst fransk kvinde, Tilicho, som bor i Indien og holder satsang. Hun prøver at planlægge en aften på Rødegård her i Vistoft, ----- og hun er helt vidunderlig og det kan varmt anbefales, hvis det nu bliver til noget! hendes hjemmeside er www.tilicho.fr

***

Det er et billede fra glasmuseet !!
 
***
 
Jeg aner ikke hvordan det skal gå. Nu må jeg konstatere, at ingenting har ændret sig efter stentanlæggelsen. Ikke at jeg fortryder det, men jeg havde håbet på en vis lettelse i systemet, og en aftagelse af hævelserne, ---- men det var så et sødt håb, og nu er det da forsøgt, så der er ingen fortrydelse!
 
***
 
 

Ingen kommentarer: