torsdag den 1. december 2016

Fødselsdag

Det ser ud til at det lykkes at få endnu en fødselsdag, herude i det stormfulde, -------- jamen så kom da, og du skal nok blive fejret, lille gyldne.
Ellers er der ikke noget at prale med, sådan velbefindende, så jeg arbejder lidt med mareridts.

***

Bare jeg ikke skal for tidligt op så går det, ikke før godt 8 hvertfald.
I dag har jeg været til kemo i Århus, Anne kørte i merceren, den er lækker. Jeg puster op ad trapperne, og alt fungerede, og jeg fil tavegyl mod evt bivirkninger, ----- som ikke kom, ----og jeg blev så søvning, som jeg stadig er, ----- vil kaste mig hen i en grøn sofa og se lidt TV tror jeg, ----- jeg falder i søvn, det ved jeg godt, ---- men pyt!!!!

***

1 kommentar:

Rikke Bukh sagde ...

Blev du fejret?
Vi havde vores store aarlige julefest for alle de lokale, 120 mennesker og santa kom I brandbilen og delte slik ud til børnene (dem var der kun 7 af I år) endnu Engang tillykke